bewegend zakje
Klanten service
Klantenservice

Bestellen

Orderbevestiging per e-mail:
Na het plaatsen van een order ontvangt je van ons een orderbevestiging. Hierin staat alle informatie over de geplaatste bestelling.

Betaalbevestiging per e-mail:
Zodra de betaling is afgerond ontvang je hiervan een bevestiging. In geval van een iDeal of Paypalbetaling ontvang je deze bevestiging direct. Indien je gekozen hebt voor de betaalwijze Overschrijving kan er een vertraging ontstaan door het niet direct verwerken van de betaling bij de banken. Hier hebben wij geen invloed op. Indien het een rembourszending betreft dan zal de bestelling direct verwerkt worden.

Verzendbevestiging per e-mail:
Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je hiervan een bevestiging per email. Indien het een pakket betreft dan wordt deze via TNT Post verzonden. Je ontvangt van ons een link en een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.

Levertijd:
Theeleut streeft er naar alle bestelling na afronding van de betaling binnen 1 - 3 werkdagen te verzenden, dit onder voorbehoud van het voorradig zijn. Over bestellingen waar onverhoopt een langere levertijd dan 5 werkdagen zit, zullen wij je altijd informeren.

Pakketten versturen wij op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Verzendkosten:
Wij proberen u zo goed mogelijk te informeren over de verzendkosten, zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Onderstaande tarieven hebben betrekking op alle bestellingen die worden verzonden via de pakketservice van TNT Post.

Pakketten die middels TNT Post binnen Nederland verstuurd worden, moeten aan de onderstaande voorwaarden voldoen:
- niet zwaarder dan 30 kg;
- niet groter dan 140 x 78 x 58 cm.
Al onze producten en verzendingen voldoen aan deze voorwaarden.

Tarievenoverzicht:
Binnen Nederland   Euro  6,50

Buiten Nederland   Euro 12,95
Onder rembours     Euro 12,95

iDeal

Beschik je over internetbankieren bij Postbank, Rabobank, ABN Amro, Fortis of SNS Bank. Dan kan je betalen met iDeal. Dit is de meest snelle en eenvoudige manier van betalen. Bovendien is betalen via iDeal bij Theeleut helemaal gratis!

Hoe werkt het:
Kies tijdens het bestelproces voor iDeal. Zodra je de bestelling bevestigt, geeft u aan wat je bank is. Hierna wordt je doorgeschakeld naar je bank. Hier vul je de gegevens in, zoals je dit ook zou doen als je inlogt bij je bank. Bevestig daarna de betaling en je bestelling wordt automatisch afgeschreven van je bank- of girorekening.

Overschrijving:
Als je kiest voor overschrijving dien je het bedrag zelf over te schrijven. De rekeninggegevens ontvang je na de bevestiging van de aankoop per email.

Zodra de betaling op de rekening is bijgeschreven ontvangen wij direct een bevestiging hiervan. Dit garandeert onze klanten een snelle en zorgvuldige afhandeling van de aankoop. Uiteraard ontvang je van ons een bevestiging van de bijschrijving. Zodra de betaling afgerond is wordt de bestelling verzonden.

Rembours (betaling aan de postbode):
Betaling aan de postbode is veilig en eenvoudig. Indien je voor betaling onder rembours kiest, dien je de factuur contant aan de postbode te betalen. Rembourszendingen worden niet op zaterdag bezorgd.

Niet thuis of geen contant geld in huis. Dan kan je de bestelling nog drie weken afhalen en (eventueel met pinpas) betalen op het postkantoor. Voor betaling onder rembours rekenen wij Euro 12,95 vanwege de kosten die TNT Post rekent voor deze manier van verzenden en de extra handelingskosten van Theeleut

Retourneren:
Bij Theeleut kunt u gerust winkelen in de wetenschap dat als je achteraf toch niet tevreden bent je de bestelling terug mag sturen. Je kan deze bestelling tot zeven dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, terug sturen. Wel vragen wij je dan het product compleet, ongebruikt en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking terug te sturen. Ook dien je altijd eerst een retournummer aan te vragen via info@odile.biz

Hoe retourneert u een product:
Afhankelijk van uw reden om een product aan Theeleut te retourneren moet je het onderstaande stappenplan doorlopen.

Wanneer je een product binnen de zichttermijn, dus tot zeven dagen na ontvangst, wilt retourneren volg dan de onderstaande stappen:

  1. Neem contact op via email om te melden dat je een product terug wilt sturen;
  2. Nadat je bij ons gemeld hebt dat je een product wilt retourneren, ontvang je van ons via email een retournummer en instructies;
  3. Nadat Theeleut het product retour heeft ontvangen, sturen wij je een ontvangstbevestiging via email;
  4. Indien het product compleet, ongebruikt en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakken is ontvangen, storten wij binnen zeven werkdagen na ontvangst het aankoopbedrag terug op het door jouw verstrekte rekeningnummer.

De kosten voor het terugzenden zijn voor je eigen rekening. In rekening gebrachte order- en verzendkosten kunnen niet worden gerestitueerd. Ongefrankeerde, te weinig gefrankeerde en zendingen zonder retournummer kunnen wij niet in ontvangst nemen.

Privacy:

Algemeen:
Theeleut respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming.

Theeleut zal jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Gebruik van NAW gegevens:
Theeleut gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
wanneer u een bestelling plaats, hebben wij je naam, emailadres en afleveradres nodig om je bestelling uit te voeren.

Met jouw toestemming gebruiken wij je gegevens om je te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Wanneer je dit niet langer op prijs stelt, kun je ons dat laten weten door een email te sturen naar info@odile.biz

Om het winkelen bij Theeleut zo aangenaam mogelijk te maken, slaan wij met jouw toestemming je persoongelijke gegevens en de gegevens met betrekking tot je bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personalieren en je artikelen aanbevelen die je mogelijk interessant vindt.

In je Theeleut account slaan wij informatie op zoals je naam, adres, telefoonnummer, emailadres en aflevergegevens, zodat je deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen. Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze website verder te ontwikkelen en te verbeteren.

Overige:
Theeleut verkoopt je gegevens niet. Theeleut zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die betrokken zijn bij het uitvoeren van je bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Je persoonlijke gegevens zijn veilig bij Theeleut. Wij waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt en zullen daarom uiterst zorgvuldig met je gegevens omgaan.

Je gegevens zullen te allen tijden door ons worden beschermd en vertrouwelijk worden behandeld.